Stanowiska

Każdy ma swoje dwa stanowiska. Nie ma leni. W tej zakładce znajdują się wszystkie możliwe. Stanowiska zaznaczone na czerwono są niedostępne lub do zdobycia w dalszej przyszłości. Stanowisk dla pustelników nikt nie może wybierać oprócz właśnie pustelników.  Pustelnicy nie muszą mieć stanowisk.
Każde stado ma  przypisany swój kolor:

  1. Lwy - Czarny - Simba
  2. Tygrysy - Pomarańczowy - Scot
  3. Irbisy - Niebieski - Ice
  4. Gepardy - Czerwony - Devo
  5. Pantery - Fioletowy - Shay
  6. Jaguary - Zielony - Shadow
  7. Pumy - Piaskowy -
  8. Lamparty - Ciemnożółty - Roki
  9. Karakale - Bordowy -
  10. Jaguarundi - Granatowy -
  11. Rysie - Jasnoniebieski -
  12. Oceloty - Zielonożółty -
  13. Serwale - Ciemnozielony -
  14. Żbiki - Szary -
  15. Manule - Różowy -
  16. Mormije - Ciemnoczerwony -
  17. Hybrydy - Jasnozielony- Jamal

GŁÓWNE
 
Król - Samiec sprawujący najwyższą władzę. Podlegają mu wszyscy przywódcy, może być jednym z przywódców - Simba 
Królowa - Samica wybrana przez króla spośród jego partnerek wybrana do zastępowania go.-  
Królewskie małżonki - Wszystkie partnerki króla
Następca tronu - Syn króla wybrany przez władcę do objęcia po nim rządów -  
Książę - Syn lub zięć króla
Księżniczka - Córka lub synowa króla 

Przywódca - Samiec sprawujący władzę nad jednym stadem. - Simba, Jamal, Scot, Devo, Ice, Shay, Roki, Shadow
Partnerki przywódcy - Wszystkie partnerki przywódcy. - 
Następca przywódcy - Jeden z synów przywódcy wybrany do sprawowania władzy nad stadem po śmierci ojca. -  
Potomstwo przywódcy - Wszystkie kociaki przywódcy.
Zastępca przywódcy - Kocur zastępujący przywódcę w razie nieobecności lub choroby.-  
Partnerki zastępcy przywódcy - Wszystkie partnerki zastępcy.-  
Potomstwo zastępcy przywódcy - Kociaki zastępcy przywódcy. -  
WOJSKO
Dowódca wojsk - Kot sprawujący władzę nad wojskiem podczas treningów i wojny. -
Simba, Jamal, Scot, Devo, Ice, Shay, Roki, Shadow 
Dowódca zabójców - Dowodzi zabójcami. - Sky
Dowódca strategów - Dowodzi strategami. -
Dowódca szpiegów - Dowodzi szpiegami. -
Dowódca obrońców - Dowodzi obrońcami.
Dowódca strażników - Dowodzi strażnikami. -
Wojownik - Walczy w obronie stada. -
Zabójca- Zabija na zlecenie zdrajców i innych. -
Strateg - Układa strategię. -
Szpieg - Szpieguje wrogów. -
Obrońca - Podczas wojny broni kociąt, samic w ciąży i chorych. -
Strażnik - Pilnuje granic. -
ŁOWIECTWO 
 Dowódca tropicieli - Nadzoruje tropicieli. - 
Dowódca atakujących - Nadzoruje atakujących. - 
Dowódca łowców - Nadzoruje łowców. -
Dowódca zanoszących - Nadzoruje zanoszących. - 
Dowódca gońców - Nadzoruje gońców. - 
Tropiciel - Tropi ofiary -
Atakujący - Atakuje ofiary wytropione przez tropicieli. -
Łowca - Sam tropi i zabija ofiary mniejszego kalibru. - Swift
Zanoszący - Zanosi zdobycze do spiżarni.-

Gończy - Goni ofiary które uciekły łowcom lub atakującym.- 
NAUKA
Dyrektor - Sprawuje pieczę nad szkołom i nauczycielami.- 
Nauczyciel podstaw - Uczy podstawowych rzeczy takich jak zachowania w grupie.-
Nauczyciel walki - Uczy jak walczyć.-
Nauczyciel łowiectwa - Uczy jak polować. -
Nauczyciel straży - Uczy jak być dobrym strażnikiem. -
Nauczyciel obrony - Uczy jak bronić członków stada.-
Nauczyciel  strategii - Uczy jak układać dobrą strategię.-
MEDYCYNA  
Główny szaman - Przewodzi szamanom. - 
Główny uzdrowiciel - Przewodzi uzdrowicielom. - 
Główny medyk - Przewodzi medykom. - 
Główny zielarz - Przewodzi zielarzom. -  
Szaman - Zajmuje się leczeniem za pomocą rożnych eliksirów. -
Uzdrowiciel - Leczy chorych. - 
Medyk - Zajmuje się opieką nad chorymi. -
Zielarz - Zbiera zioła. -  
PUSTELNICY  
Magister walk - Przewodzi walkom i decyduje o tym kto wygra. -  Marko, Joseph
 Druid - Udziela ślubów. - 
Egzorcysta - Odprawia egzorcyzmy. - 
Doradca - Doradza królowi. - 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz